Barevná rýže z jednoho hrnce

Tohle jídlo je pro všechny, kteří jedí očima. Není to žádný zázračný recept, nehledejte v něm žádné nové skvělé chuťové kombinace. Podstatou tohohle jídlo je prostě to, jak vypadá. Je to rýže a je růžová a „to chceš“ 🙂 Navíc, jak už jsem psala jinde, nesnáším, když se vyhazuje jídlo. A v tomhle receptu zužitkujete zeleninu, kterou vás možná nikdy nenapadlo vařit – květákové listy.

Barevná rýže samozřejmě není plnohodnotné jídlo, použijte jí jako přílohu k nějakému zdroji bílkovin 😉risoto hrnec

Suroviny
(na 2 porce)

130-140g rýže
1/4 červené řepy
1 mrkev
4 listy květáku
pár snítek šalvěje

 

Postup

Rýži propláchněte, zalijte vodou (objem 2x větší než objem rýže) a dejte vařit. K rýži můžete přidat bylinky dle chuti – já použila šalvěj, protože hezky chuťově ladí ke sladké řepě a mrkvi, ale samozřejmě můžete dochutit jinak, podle toho s čím budete rýži podávat Používám rýži Natural od Lagris, která se vaří asi 30 minut – podle toho je i popsaný celý postup. Takže při vaření zvažte, jak dlouho se vaří rýže, kterou použijete. Mrkev s řepou oloupejte a všechnu zeleninu nakrájejte na kostičky. Z květákových listů vyberte ty, co vypadají hezky a klidně použijte jak jak jejich zelené tak dužnaté části. Po 15 minutách přidejte zeleninu k rýži a rýži dovařte. Ideální je přidat zeleninu tak, aby stihla lehce změknout ale zároveň neztratila křupavost.

risoto 2

 nutriční hodnoty g/porci
sacharidy 58
bílkoviny 8
tuky 1,75

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s